|
|
|
|---|---|
|
Hur spänna dessa?. Drar man som en bult för att spänna/lossa?. Typ åt höger-spänna samt vänster-lossa?. Tar i skärmkanten... rodge dodge Länk | |
|
Någon som vet? rodge dodge Länk |
|
|
Är detta de ställbara du tänker på? Jag har för mig att man spänner dem till medel hårdhet genom att trycka ihop dem fullt o vrida dem 180 grader och vill du har det hårdaste så vrider du 360 grader. Detta står visserligen i beskrivningen som medföljer men jag tror att det är precis som att sruva en skruv. Det kan ju inte vara värre än att testa eller?! Lycka till i alla fall.. |
|
|
Är detta de ställbara du tänker på? Jag har för mig att man spänner dem till medel hårdhet genom att trycka ihop dem fullt o vrida dem 180 grader och vill du har det hårdaste så vrider du 360 grader. Detta står visserligen i beskrivningen som medföljer men jag tror att det är precis som att sruva en skruv. Det kan ju inte vara värre än att testa eller?! Lycka till i alla fall.. |
|
|
Det va dom ställbara jag tänkte på... Tack för hjälpen! rodge dodge Länk |
|
|
Hej. I fram ställer om man genom att skruva på toppen på dämparn. I bak så måste man trycka ihop dämparen max, sen vrida till önskat läge. sitter ett genomslagsgummi som man måste ta bort först (gäller bara bak) |
|
|
Kolla denna länken: Länk Hoppas det hjälper, ///Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.