|
|
|
|---|---|
|
Hej Är detta något som går att göra? Har alltså en bmw original bluetooth mobil i mitten facket, kan jag ta bort den och koppla in min istället? Tack på förhand! Mvh C | |
|
Är ganska säker på att det inte går men det finns säkert någon som kan ge ett 100%-igt svar. Annars är det väl bara att testa.... ___ //Ulf |
|
|
Är du säker på att det är en bluetooth mobil som sitter i mitten facken och inte en vanlig trådlös mobil? I min fd 530iAM hade jag en trådlös GSM mobil, men ingen bluetooth integration. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
tjena! Ja jag har med ett papper i dokumentationen där det är bluetooth koder till bmw telefonen i bilen. Dock finns det ingen meny om hur man skulle para ihop dom eller nåt sånt. |
|
|
OK, då borde det väl gå att testa att para ihop med annan mobil. Borde stå i instructionsboken hur du gör detta. Om inte får du google, verkar finnas mycket kring detta, tex Länk --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Japp! Hittade min passkey! Tack för länken! ska ut och prova! |
|
|
Hur gick det? Har försökt para ihop min IPhone istället för orginalluren men inte lyckats. Enligt forumet ska det inte gå. Automat är bekvämt och helst med V8 muller |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.