|
|
|
|---|---|
|
Hej! såg att de va en bmw e46 01 ute jävligt billigt frågan är ju om de inte är nå lurt med den..skruvandemätare osv? mvh Länk | |
| Men tror du på fullaste allvar att de där är en riktig annons! Ring dit så får du se att ägaren fyller år! Reagera direkt de stog guldkedjor m.m | |
| Här har du den bilen och den rätta annonsen. Länk | |
| Ja jag kom på det haha!:) | |
| Mycket bil för 149' också :) | |
| Det är min gamla bil som såldes i oktober och firman är mycket seriös det måste vara en skojara som e på farten | |
| nåt o ha m3 e46 ja det är det men inte till dom priserna som begärs idag på sunkiga blocket. | |
|
R1tobbe: haha vad menar du med till de priserna som finns på blocket? Finns ju ett sju h-vetes spann mellan priserna. Så vilke pris tycker du är "rätt" pris eftersom du kläckte en så dum kommentar? Man får vad man betalar för så är det alltid, men det är fortfarande inte guld i dem som vissa tror! Handlar ju om hur bilen är skött,årsmodell och mil! Brukar inte lägga mej i alla förstå sej påare på detta forum men kände ja va tvungen i fråga iaf :-) Mvh //Mick3 |
|
|
mick3 klart du ska fråga.bara tycker det begärs rent allmänt överpris på blocket. kan finnas bra exemplar till vettigt pris,problemet är väl att jag jämnför med tyska priser och utbud brukar vara ofta i tyskland och hämta hem bilar till min vän, där är betydligt mkt lägre priser mer utbud men även bra skick men även dåligt skick men då e ochså priset betydligt mkt lägre.och det är absolut inte en dum kommentar vill alla människor värderar en bil på olika sätt, men helt klart är m3 e46 fin modell som går mkt bra men har för högt pris anser jag men där är ibland vettiga priser men oftast överpris om man jämför med övriga europa, ha det gott. |
|
| Det jag först la märke till var att det står SMGII låda och på bilderna är det en manuell dito :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.