|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte lägga en order på däck och fälgar till denna firma i eftermiddag. Länk Någon som har erfarenhet av dem? Kan man känna sig trygg med att beställa av dem? | |
| Kolla om de finns på ebay.de och ifall de har bra betyg där. | |
Verdi |
Ja, absolut. Länk |
Verdi |
Ex på betyg. "Alles ok. Nette Kommunikation. Gute Ware, schneller Versand, gut Verpackt" Även om man inte kan tyska är det inte så jäkla svårt att förstå. "Allt ok, bra kommunikation, bra varor, snabb försändelse, bra förpackat". Typ. :-) |
| Ok, fint. Då känner jag mig lite lugnare. Har fått pris på 17 500 kr för däck och fälg inkl montage och frakt. BMW vill ha ca 25 000 kr. | |
|
ett tips är att förhandla lite om kostnaden för frakt, det gjorde jag när jag köpte BBS hjul till min X5 från en annan firma och sparade därför cirka tusen kronor tack vara detta. De kollade då på lite olika fraktfirmor. Frakten för kompletta hjul är rätt hög från Tyskland till Sverige. /Anders |
|
|
Kolla även Auto-Leebmann, som är en BMW-handlare som säljer originaldelar till bra priser. Här är deras utbut av vinterhjul till F31: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Vill bara återkoppla och säga att beställningen från den här firman (Räderkraft) funkade alldeles utmärkt. Trevlig kundservice, bra priser och problemfri leverans. | |
|
Upp med kort ;) på inköpet. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.