AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.732

Dax att skrota köpesannonserna?

BM
130
BMW-M5power
Bmw M5 -91
Audi 100 Avant -94
Pontiac GTO -69 "The Judge"-clone.
Hej!
Liten fundering,hur många av er läser överhuvudtaget köpesannonserna
här på Autopower?
Känns ibland som om att det är samma svala intresse här som på Blocket
för dessa annonser och att folk inte verkar ta sig tid att läsa köpesannonserna
då det är sällan man får något svar på dem?!
Folk över lag borde väll ha en hel del med grejer som ligger å tar plats i
förråd och garage som dom vill bli av med!
Jag kan ha fel så rätta mig gärna!:-)
Mvh:Daniel

Ingen minns en fegis.
Jag läser de iaf...Men sällan folk vill köpa det som skräpar hos mig...Nån som vill köpa beg bakre stötdämpare+fjädrar från M3 E36 -98, anyone:)?
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
dawwe du byter ju fullt fungerande grejer, så nog tror jag folk vill köpa dina grejer:D
$M
974
$Marten
750 IA 91:a med massor av cylindrar SÅLD
750 IA 91:a, reservdelslik
Volvo S80 04 Turbo, bruksbil

Volvo Amazon 70 i retro stuk.
Chevrolet Camaro 74 med mullrande V8
Jag kollar också på köpes annonserna. Har en massa delar till salu till E32 750 V12 men den den marknaden verkar vara minst sagt död eller är det för att E32 är så himla bra bilar så det behövs inga delar, :) :)

Annonsen finns på Power börsen.

//Mackan "fast i BMW träsket igen"
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Har också tänkt på de där några gånger. Är själv dålig på att kolla på dom annonserna innan man lägger ut någonting till försäljning.
Har lagt ut några köpesannonser genom åren, men tror nog aldrig jag ens fått något mail genom dom.

Om man ser till den här sidan så ger det nog mer att skicka ett Pm till den personen som söker någonting.
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jag sålde en fin gammal M5 häromåret via köpesbörsen här:-)

Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Jag läser köpesannonserna då och då.
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Jag läser dem. Problemet med köpes är att jag aldrig sett ngt som jag har liggandes.. :)

När det gäller "säljes" så är det många drömmare typ "318, 92:a med tygklädsel, rasad låda, obes, avställd, lite rost, endast 18000:-"... Verkar som om många försöker först på AP innan man kör blocket.

Sedan kan man nog hitta finare bilar här också som är entusiastsskötta, men bara för det blir ju inte varje buske till guld. Letade seriöst efter en BMW touring med DCS för under 50" ett tag och det diffade ofta 10" mellan AP och blocket för motsvarande bil...
pe
1.034
pew

325iA Cabriolet -90
Sålde min bil via köpesannons här på AP i somras. Skönt att slippa slippa annonsera själv. Dock har jag fått dålig respons själv då jag satt in köpesannonser.
Lyckades bli av med en uppsättning plåtfälgar via köpesannons på forumet - detta var 10 år sedan :-)
Annars är mina erfarenheter att de svar man får är optimistiska drömpriser - både som köpare eller säljare så nu var det länge sedan jag läste dem.
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Jag läser oxå dem ofta! Har tom fått svar på mina egna köpes annonser jag haft! Så frågar du mig så fungerar dom bättre än vanliga säljes bilannonserna!
Salle: Mja...För ca 2 år sen så sålde jag en "gummibälg" till nån dryg skåning :). Den var HELKASS, se den köparen åkte på en riktig nit :))))))
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.