|
|
|
|---|---|
|
Tjaoo, har en 540 -E39 som måste in på verkstad NUUU! ...Och alla har semester. Är det någon som kan tipsa om en bra verkstad som ej har sommarstängt? Tack på förhand, M | |
|
lycos3: Jag har själv servat min bil hos BorgsBil i Vällingby (auktoriserade för BMW) med gott resultat och fått ett trevligt bemötande. Jag tror dom har öppet nu så slå en signal och kolla. Ps. Du får bra hjälp fast/om du har en importbil... |
|
|
Tack för tipset! Dessvärre hade de ej någon tid förrän i slutet av augusti, och jag skulle behöva få in den igår. PS. Den är ej en import...:-) |
|
| lycos3: Tråkigt att höra, men en annan verkstad som jag har använt mig av är BMW i Eskilstuna och det är inte så långt från Stockholm. Där har också servicen/bemötandet varit bra, senast jag var där kunde jag komma dit dagen efter jag ringde så hoppas du har mer tur där. | |
| Jag har nu ringt samtliga verkstäder som finns lista på www.bmw.se, ingen har en servicetid förräns om 5 veckor... | |
|
Det finns en bra firma i Huddinge. Dom hjälpte mig när jag hade panik om en tid för byte av kamrem. Bil & Motorteknik, dom har BMW som Specialité. Tel: 08-711 06 87 JW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.