|
|
|
|---|---|
|
Mitt vänstra bakdäck är uppnött på insidan fast inte blankt. Klackarna eller vad man kallar dom på däcket är uppnött på ena sidan och nästan full höjd på andra, altså det blir som taggigt eller hur man ska beskriva det. Vad kan detta bero på och det är bara på vänster bak. Sen har jag ju lika fram fast på hela däcket, fast det felet är åtgärdat nu. __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk | |
|
4-hjulsInst kan ju kanske vara på sin plats . Detta då efter du har kollat om det finns ngt synligt fel . M535i |
|
|
Tyvärr så går det inte ställa bakhjulen på en E-34...Kolla istället efter brusten fjäder, dåliga bustningar lr synliga fel. Diesel Performance..... |
|
|
Jag har nya fjädrar sen i fjol och dom såg bra ut. Silentblocken såg också fina ut. Sen hittar jag inga glapp osv när jag bänder sliter å rycker. Fyrhjulsinställning är gjort för 1 år sedan. __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
Om bilen är mega sänkt och man gillar att riva iväg lite väl ofta kan detta ske om man inte har diffspärr. Anledningen till att det är just insidan av däcket om bilen är sänkt är för att hjulen då "viker" sigg upp i hjulhuset. Det är vad jag kan komma på med given info. Lycka till! Danne H U M A N R A G E Länk |
|
|
då låter de som ett mer hopplöst fall då =) Mvh Mr-speed BMW...för att du älskar det goda =) |
|
| Vad har du för däckdimension och vilket lufttryck kör du med? | |
|
Mmm brukar inte köra så hårt faktiskt. Jo, men bilen e ju sänkt, inte så mycket bak, lika på båda sidorna och höger däck e nött precis som det ska. Har Kumho 712 225x50x16 och ca 2.3kg tror jag __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
Snart säljer jag bilfan! __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.