|
|
|
|---|---|
|
jag har tre Apple-datorer, en MacBook Pro, en iPad och en Mac Mini kopplad till vägg-TV:n. Jag har aldrig hafdt problem med Safari (deras webbläsare) tidigare, men den senaste veckan har AutoPower slutat fungera på alla Macarna -- det går inte att posta inlägg längre. Windows funkar fint fortfarande, men jag har problem med alla Macarna. Har ni gjort ngt med server-programvaran senaste två veckorna, eller är det mina Macar som flippat ur samtidigt? Vänligen // Lasse | |
| Full Appleuppsättning här också, ganska identiskt med det du beskriver, och allt fungerar med Safari. | |
|
Samma här, iPad, iMac funkar klanderfritt med Safari. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Jag har också haft problem dom sista 2 veckorna med AP när jag surfar med mobilen. |
|
|
Har samma uppsättning. Förutom något enstaka driftsavbrott har jag inte märkt av några problem. (Detta skrivs från Macbook Air exempelvis). ------- //Lövet |
|
| Det sjuka är att om jag skriver ett snabbt inlägg - under en minut, då går det bra. Men om jag funderar längre än en minut, då slutar Safari svara. Om jag väntar några minuter, då svarar den igen, men bara några sekunder. Helt sjukt. :) | |
| Kör Macbook Pro, iPad och iPhone och alla fungerar klanderfritt med AP. Allt uppdaterat till senaste versionerna. | |
|
Jag skriver också från en MBP och den fungerar hyfsat, kan hänga sig och gå lite långsamt ibland men det har med reklamen på Autopower (Och andra sidor? Det är inte bara här den krånglar lite) att göra tror jag. Använder visserligen Google Chrome, tycker inte Safari står sig riktigt i konkurrensen men även om jag startar den läsaren fungerar Autopower likadant. Någon gång har knappen "Besvara inlägget" slutat fungera, men då fungerar det bra att ta sig ner dit med hjälp av tab och använda enter istället. //Bjersér |
|
| Bjerser: det är precis det som börjat hända för mig på sistone - att knappen "Besvara inlägg" slutat fungera. Ibland fungerar den, ibland inte. Mystiskt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.