|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som provat på detta? Länk Verkar ju vara ett hyggligt alternativ istället för att köpa en ny eller bättre begagnad. Freude am fahren | |
| Har du testat att rengöra den först? Länk Min ratt blev nästan som ny med svag koncentration <1/50 av Interior Clean. | |
|
I vilken film hette befälhavaren Commander Krill? Minns inte... kan du påminna mig? Det har bara fastnat... Alexander |
|
| Under Siege. Google är din vän annars ;) | |
|
Exakt, storfilmen med Steven Segal som chief Ryback och Gary Busey som Commander Krill. :) Förresten, tack för tipset, ska prova med rengöring. Får man bukt med den blanka ytan också? |
|
| Måste lära mej läsa färdigt först..... | |
| Min ratt så ganska precis ut sådär och känns nära på ny nu. Ser väldigt likadant ut som på bilden. Jag trodde att ratten var blanksliten men det är en jävla massa fett och smuts från händerna. Blev rent svart i svampen de första försiktiga dragen. Uck... Obs att det där rengöringsmedlet är väldigt potent så 1 del rengöring till 50 delar vatten räcker. Gnugga inte hårt utan ta det försiktigt som det står i guiden. | |
|
Jag skickade min ratt till just den firman i vintras och kan helt klart rekommendera det. Blev hur bra som helst, gick fort och det var billigt. Det finns visst att göra i Sverige, har ingen adress, men har hört att det ska kosta uppåt 6 tusen. Jag la till några hundra för att få ratten en aning tjockare än standard och det gjorde klart en stor skillnad. Och jag hade ändå en M-sport ratt från början. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.