|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som sitter på E61 2006 broschyren kring priserna som gällde då och vilka paket etc som fanns att köpa ? Programmer har skakat fram det som fanns för LCI -08 men jag söker alltså 2006 (2005-2007) för pre LCI modellen. BMW själva hade inget kvar när jag frågade de så jag hoppas någon av er sitter på denna information. Broschyren för F11 skall jag hämta i helgen, för den skall jag spara tills det blir dags för en beg till mig av den årsmodellen. :) | |
|
Kolla på lafri.se Har själv köpt massor av broschyrer av utgågna modeller hos dem. Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Jag har prislistan för 2007 mvh vinyl _____________________________ If you can dream it, you can do it |
|
| Pre LCI då eller för LCI ? | |
|
5-Serie Sedan från 06/03 E60 5-Serie Touring från från 04/04 E61 mvh vinyl _____________________________ If you can dream it, you can do it |
|
| Jag har en tror jag! Återkommer alldeles strax! | |
|
Har den här. Står inga priser dock! :/ Enda om paket jag kan hitta i den är M -paket. Men utrustning som se var valbart finns med i långa lister och till vilken motor dit gick att få. Färgkoder, inv och utv. Teknisk data. Rubbet förutom priser..... Broschyr BMW 5-serie Touring 2006. |
|
| Lite O.T. Men enligt broschyren står det att Aux var standard till samtliga bilar. Har ingen i min. Något man kan klaga på / goodwill? | |
|
Kolla på schwacke.de där finns information om alla bilar från 2001 och framåt. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.