AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.296

320da e91 2012, snart slår jag till!

Sida 2 av 2
Jag kommer att ringa och avsluta affären för bil nr två alltså den för 280.000 imorgon om inte det dyker upp något i vägen.

Tack MatteZ4 och Marin,

hoppas annars att det finns mer bilar till salu imorgon när jag har vaknat innan man slår till.
BM
940
BMW-DJ
335i -08 (E92)
320dA -14 (F31)
Bil nr 1 verkar ju lite märklig, den är Pre-specified for export (dvs dom viste kanske inte var den skulle men att den skulle exporteras) Specifikationen i övrigt verkar vara för den tyska marknaden. Hos vägverket är den inte listad som privatimport så själva importen av bilen har gått genom BMW på ett korrekt sätt.

Nullahumana, låter klokt att gå på bil 2 i alla fall, Lycka till med köpet och håll oss underättade om hur det går :-)

/DJ
pe
1.034
pew

325iA Cabriolet -90
Enda nackdelen är att den saknar dragkrok då. Men annars skulle jag nog också satsat på nr 2 av dessa.
ma
150
matteZ4
BMW 320I A 2013
BMW Z4 3.0 2003
Hur gick det?? Blev det något köp nullahumana?? Eller avvaktar du fler objekt?? Mvh Mats
Mina vänner här är jag!

Har lyssnat på era råd och kommit till skott det blir bil nr 2 den för 280.000

Stort tack till er! Nu är det bara resan dit som är kvar :)
BM
940
BMW-DJ
335i -08 (E92)
320dA -14 (F31)
Grattis!

Jag hoppas och tror att du blir mycket nöjd :-)

/DJ
Tack :) känns absolut jätte bra just nu.

Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Hej. Jag har nästan en likadan köptråd här: Länk

Jag köpte min för 259', identisk till Länk men med el-dragkrok och 1300 mil. Inga vdäck ingick. Snart 8 mån sen nu. Jag är första ägaren och den är alltså uttagen 2012 (men tillverkad 2011).

Så antingen gjorde jag en herrejössesbra affär eller så gjorde du en mindre bra affär? Vill inte få dig att få dåligt samvete nu, jag tror 280' kan vara ganska rätt pris, tror jag hade lite tur..
ma
150
matteZ4
BMW 320I A 2013
BMW Z4 3.0 2003
Grattis nullahumana!! Lycka till med bilen!! Mvh Mats.
Hej qsacage, är din köpt från gbg bmw?

Hade din blåland? Är din advantage edition?

Är du nöjd med din?

Tack MatteZ4
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Nej, ingen blåtand. Ja, advantage. Annars helt identisk till bilen i länken ovan men med el-dragkrok som tillägg (vilket är mer värt än blåtand, till priset sett).

Helnöjd med bilen.
BM
940
BMW-DJ
335i -08 (E92)
320dA -14 (F31)
Om du kollar på nya BMW original vinterhjul på lättmetal så står de för ca 15000:- av skillnaden. (vist man kan köpa begade vinterhjul också för att komma undan billigare men det är inte riktigt jämförbart). Så jag tror inte att prisskillnaden är så jättestor mellan era två bilar ändå.

/DJ
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
Grattis till en fin bil :)

Måste bara säga till vissa att dom inte ska hänga upp sig så mycket på BMWVin.com. Listan den ger stämmer ju inte för fem öre, min bil ska tydligen vara svart vilket är fel, den är grå och ska även ha taklucka vilket den inte har. Sen är det väldigt mycket utrustning som finns på bilen men som inte finns med på listan, typ Navi och M-paket m.m.
Har en lista som en BMW verkstad skrev ut åt mig som stämmer till 100%, BMWVin gör verkligen inte det. Har även märkt det på flera andra bilar.

Ledsen för Off Topic :)
Efter en lång resa idag är bilen till slut min! Tack alla som har delat med sig av sina tankar :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.