|
|
|
|---|---|
|
Hej! Lite undrande va ni experter tror om följande bil?Länk Har en 330i 03 som gått 10600 mil idag ja tänkte sälja/byta. Och vill ha något som är lite billigare i drift och försäkring. Har i första hand tänkt på 320d men tyckte denna såg riktigt fin ut så kan inte låta bli att drömma om den. Men är alltid osäker på sånt här så tänkte om det är någon som vet något eller kan tipsa om saker ja bör tänka på och kontrollera på denna? | |
|
Der ser riktigt fin ut. Bra utrustning m drag, m-sport, USB inkl. link för smartphone. Jag hade gärna sett ngt ljudpaket som 676 eller 677. Dock finns det Alpine Hifi upgrade (3-4000) som jag själv håller på att installera. Skall motsvara 676 eller ngt lite bättre, vi får se. Länk Jag har ju en manuell 2.0d 163hk i min 320d men hade gärna haft denna 3.0 motorn istället..... |
|
|
Tack för svar :) Är väll mest att man vill ha ett utlåtande från någon. Ska ta och åka ner nästa vecka och kolla på det hela. Förhoppningsvis får ja sålt 330n hyffsat snabbt om ja sätter ut den för kanske 80kkr. E46 sedan, 330i, 10600mil, sportchassie stolar hifipaket. Bytt vevhusventilation och väl servad. Svensksåld och 3 ägare. |
|
| Alpine kit är avsevärt bättre än 676, iaf i en E92. | |
| Såld? | |
|
Vet inte, han inte ens åka och titta på den :( Väldigt bra pris för den var det iaf, nästan så man funderar om det var nått lurt hehe. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
3serie Dieslar till lågpris är klara varningssignaler är en av de mest skruvade privatimporterade modellerna exempelvis. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Detta var en sv-såld 325d | |
|
Jao, den var sv-såld. Snacka med säljaren och han hade fått in en handpenning på bilen i förväg från en som ville kolla på den nu på lördag. Så antagligen går den. Givetvis ska man kanske inte lyssna för mycket på säljare, men ja var på bmw här i gbg och fråga runt och så nämde ja den bilen och då blev dom lite fundersamma och tyckte det lät väldigt billigt. Dom hade själva lagt sig på närmare 280kkr för liknande bil. Men är nog bara paranoid för det kändes som det var för bra för att vara sant :) Tänker på dom kanske bytt motor, krockad eller vad som när det är så "billigt". |
|
|
Om man ska titta lite på detta objektet istället, Länk Är lite fundersam på hur detta köpet står sig. Tillverkad 2008 och är en 09a med ok utrustning tycker jag. Kostar inte för mycket i skatt o verkar vara en trevlig uppdatering från min 03 330i. Det ja funderar mest på är om denna tappar mycket, är den lite väl gammal? Trotts att den gått väldigt kort. Bra paket? Kort och gott, ett bra objekt? |
|
|
Den har inte xenon som annonsen säger och egentligen ingen annan utrustning är just m-sport (vilket iofs är nice!), se länk: Länk Och automat? Nja, det gör denna lite törstigare men bekvämare. Hade det varit en diesel så absolut automat men kanske inte på denna 325i m-sport. Jag tror den kommer tappa mkt i värde. Men det är en riktigt snygg och trevlig bil på alla sätt och vis! |
|
|
Tack kris, ja titta på bmwvin lite innan och notera iaf att den har pdc regnsensor och lite smålulllull men ganska tomt med utrustning i övrigt. Men det med xenon tänkte ja på iom att ja läste att den hade det i annonsen men är som du säger att den verkar inte finnas i bmwvin. Men är nog bara att åka och titta på plats. Den har ju egentligen, va ja kan se det ja vill ha. Men ingen xenon då står ja över, litet krav faktiskt. Det är svårt att hitta en bil, mycket att tänka på och många olika paket man bör tänka på att få med. För vill ju inte få ett allt för stort tapp egentligen. |
|
|
Bilen har INTE xenon. Syns direkt på strålkastarna på bilderna. Bilar med xenon har projektorlins. ------- //Lövet |
|
|
Otroligt svårt detta, hitta en skitfin 325i touring igår men med vitt läder. Vet inte riktigt hur ja står mig till det tyvärr. Övrigt panoramalucka i taket och ok utrustning. Man blir ju kär direkt, och så går man och funderar så passar det inte riktigt heller. En 325i med msport och mörka stolar och bra utrustning växer inte på träd. |
|
|
Tittar lite lätt på dessa två nu. Länk Länk Va tror ni? |
|
|
Jag skulle välja den vita utan tvekan, enligt mig den bättre i alla avseenden. Lägre mil, mer utrustning (Xenon, elstol, parorama, aut), säljes av BMW handlare som PM, och läcker färgcombo. Prismässigt tycker jag den verkar ok, kanske går att göra en tia på priset. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Vita stolar är enda som håller mig tillbaka lite där :( |
|
|
Länk Vad tror ni om detta objektet, legat ute ett tag och nu sänkt priset lite. Ja tolkar detta lite som att den inte kommer vara så lättsåld sen om några år när ja byter igen. Kanske är dumt, men vad ska ja titta på och kolla efter för att få något som är lite lättare att sälja nästa gång (Dumt att planera så kanske, men skaffar nog förmånsbil om 2år). |
|
| Den har redan tappat minst 150' sen ny, och jag tycker att den är mycket bra prissatt. Klockren, om man vill åka BMW med bensinsexa. | |
|
Jo ska åka upp och titta på den, och förhoppningsvis få sålt min 330 hyffsat snart. Enda ja tycker är tråkigt är att det inte är hifipaket eller bättre i den. Men leker lite i tankarna att tona rutorna, uppgradera stereon lite lätt samt installera motorvärmare och kupefläkt. Tror det är ett billigt alternativ, som inte heller kommer vara helt ointressant för andra om några år. Tack för svaren på mina eviga och osäkra frågor, men känner faktiskt att man blir mer och mer säker på paketen och vad allt innebär :) |
|
|
Jo ska åka upp och titta på den, och förhoppningsvis få sålt min 330 hyffsat snart. Enda ja tycker är tråkigt är att det inte är hifipaket eller bättre i den. Men leker lite i tankarna att tona rutorna, uppgradera stereon lite lätt samt installera motorvärmare och kupefläkt. Tror det är ett billigt alternativ, som inte heller kommer vara helt ointressant för andra om några år. Tack för svaren på mina eviga och osäkra frågor, men känner faktiskt att man blir mer och mer säker på paketen och vad allt innebär :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.