AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.643

Premium Selection?

Sida 1 av 3
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Dammsugning och tvätt av mattor ingår tydligen inte...;))

Länk

Otroligt att man kan presentera en bil på det viset när man säljer ett premiummärke! Man kunde väl skaka bort skräpet från plastmattorna innan man fotade iaf...
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Bilderna byts nog ut snart. Kanske kö till rekonden.

-------
//Lövet
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Hehe...jo visst...

Länk!

Länk!

Länk!

Länk!
Verdi
Vilken oerhörd skandal. Jag blir så upprörd att jag knappt kan prata.
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Ingen skandal Verdi, men lite konstigt är det väl allt?

Karl-Hilding
Nog skulle man kunna ta och dammsuga lite först innan kameran plockades upp.
Riktigt dåligt! Killen/tjejen hade fått en uppsträckning av mig!
Karl-Hilding
Kollade länkarna nu.
Hur i h-e kan chefen godkänna detta.
Eller är det hans son/dotter som fixar bilder och annonser?
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Amenförh... så otroligt slappt, oengagerat och brist på respekt för presumtiva kunder.

----
BMW CS #6212
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Illa...

De kanske saknar kunder till nya bilar, och vill få beg. bilarna till att se lite mer begangende ut ;-)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det enda som är premium i premium selection är prislappen.
St
504
Stockholm-1
340i Touring
I3s
Oerhört!
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Vem tipsar Aftonbladet? Kan vara löpsedelmaterial för dem..
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Smutsiga mattor är väl en sak, men de följer inte BMW:s regelverk för återförsäljare gällande fotografering av bilar. Första bilden ska vara tagen i 45 graders vinkel framifrån på vänster sida av bilen (med framhjulen svängda med fälgsidan vinklad rakt mot kameran) mot en vit vägg, bild nummer två i 45 graders vinkel bakifrån på höger sida mot en vit vägg och bild nummer tre ska vara tagen genom höger framdörr i sned vinkel mot instrumentpanelen. Övriga bilder får man göra som man vill med.

/Masten
Ja inte blir man sugen att åka å titta på sånna bilar. Hade inte ens tänkt tanken att köpa nån av dom.
Verdi
Driver ni med mig? En smutsig matta hindrar er från att köpa en bil för närmare 400 tusen? Man ser ju knappt att den är smutsig.
Verdi
Driver ni med mig? En smutsig matta hindrar er från att köpa en bil för närmare 400 tusen? Man ser ju knappt att den är smutsig.
Länk!

Kolla denna länken. Denna bil ägde jag innan. 2005 års modell. Så kan/ska en bil se ut i en bilhall. Eller?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det klart att det är trevligt med rena bilder. Men när det väl gäller, då är det pris i förhållande till mil och utrustning som gäller. Inte bilderna. Det är bara forumköpare som bryr sig om sånt. Så usla ser inte bilarna ut och när du väl hämtar ut den kommer den vara rekondad. Det vet köparen.

-------
//Lövet
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

När det väl gäller är inte poängen.

Man lägger inte ut så dåliga bilder på en så smutsig bil om man ska framstå som ambitiös bilhandlare.

Det enda en icke-bilintresserad köpare bryr sig om är väl om bilen ser fin ut? Förutom milen då. Då borde de ju va av högsta vikt att man tar bra bilder, det är ren och logisk säljkonst.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Bättre att ha några bilder på en smutsig bil än att inte ha några bilder alls.

/Masten
Så ni menar att smutsiga gummimattor är avgörande för ert bilköp? Tycker ni inte det är löjligt att gnälla över att gummimattorna är smutsiga?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.