|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
niklas: Även om KVD står som ägare innebär inte det att de är uppdragsgivare. KVD står som ägare för att de ska kunna ställa över bilen på nästan ägare. De kan inte byta ägare mellan uppdragsgivaren och nya ägaren i bara ett steg. Att auktionen "startas om" beror på att uppdragsgivaren kräver det. KVD blir överlyckliga om bilen säljs under reservationspris. Deras provision är i stort sett fast oavsett avslutspris. ------- //Lövet |
|
|
" så jag brukar ta för givet att de säljs ändå såvida det inte är riktiga skambud" novaland, dina spekulationer stämmer tyvärr inte :) Tittade faktiskt på 525:an förra veckan och den slutade på ca 140’ och res.priset var ej uppnått då heller. Det ligger snarare på minst ca 150’. Tidigare i år vann jag budgivningen på en bil, tre veckor i rad. Trots detta vägrade de sänka priset en krona under reservationspriset. Även om auktionen slutar på X kronor kan reservationspriset och även det slutgiltiga priset vara mycket, mycket högre. |
|
|
...å där dök den upp igen... Länk |
|
|
Länk 132.000 denna gång... |
|
| Tredje gången du länkar till den bilen. Förstår varken syftet eller vad det har med ursprungsfrågan att göra. Är du spekulant på bilen eller har du någon koppling till den nuvarande ägaren? :) | |
| Nä, jag hoppas bara på att mitt ursprungspåstående uppfylls, att det går att hitta en billig bil :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.