|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag undrar hur man ser om det är lilla eller stora färddatorn i en 325 -93. Nån som kan förklara? | |
|
Det finns 3 varianter. 1. Check-kontroll + klocka 2. Ovanstående + yttertempmätare 3. Färddator som har rubbet. Förbrukningsmätare, räckviddsberäkning mm. Om bilen har klima finns det timer för fjärrstyrning av denna också. /// Better Make Way \\\ |
|
| Aha! Då har jag den stora, hehe. Tack för upplysningen! | |
|
Tre25: En liten rättelse bara, du har färddator, finns ingen stor eller liten om man har man färddator. Den som felaktigt benämns lilla färddatorn är i själva verket, presis som ///M3 Frazze säger, en check-kontroll. www.malte-racing.com |
|
| Jo, jag hajar det men man måste ju beskriva den på nåt enkelt sätt i sin säljannons. Jag ska sälja bilen nämligen. Men tack iallafall! | |
| har ac och stora datorn. hur ställer man in timerstyrd ac?? | |
|
Det står i intruktionsboken. /// Better Make Way \\\ |
|
|
har tysk instruktions bok. kan ej tyska :) nån som vet hur man ställer in timerstyrd AC`? M.V.H. Tomas |
|
|
Uhh, jag var varken stora datorn eller AC på min 325... Men jag köpte en lös sv. instruktionsbok hos BMW, kostade ca. 110 :-. Det står där exakt och utförligt hur man gör. Kruxet är att det är på ca 2 sidor. Lite mycket att lista här..... /// Better Make Way \\\ |
|
|
Tryck på knappen "timer" och ställ in ett klockslag då du vill att AC:n ska starta. Tryck sedan på "timer" igen. Om allt gick bra ska en röd lysdiod lysa på knappen. När AC:n startar så går den i 30 min innan den stängs av (för att spara batteriet). Om jag minns rätt så kan man programmera in två olika tidpunkter för timern. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.