AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
432

skinnstolar

Lövet
Någon som har något tips om var man kan få tag på en komplett skinninredning till e34. Jag har lagt in annonser på delar köpes men har inte fått något napp!!!
Helst vill jag ha sportstolarna. Jag har även sett en del M5 bilar med mocca (alcantara) det skulle vara fint i in 525.
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Testa med Need for Speed,,www.nfs.nu,,eller det bolag i Danmark som de representerar. Där brukar finnas en del inredningar till salu. Ominte annat så tar den danska firman in bilar för skrotning så det går nog att beställa.
Sök "bildelar" på lycos jag hittade massor när jag kollade i vintras....

Vill oxå ha kompressor.....
Kolla Delar Säljes och sök bland annonserna, kan ju vara idé att kolla äldre annonser också för det är kanske inte så jättestor marknad för skinninredningar.
Länk

www.malte-racing.com
markus00
Kolla bildelsbasen.se där finns en massa inredningar från olika bildemonteringsfirmor.
Wa
582
Wallace
325ITM Tåring -06
Hej

Precis som du nämner la jag in en annons under sökes och fick massor av svar på kompletta inredningar. Jag nappade på en svart M5 inredning som jag är mycket nöjd med.

Fortsätt att annonsera under köpes så ska du se att det kommer att börja ringa. Semester tider kan ju påverka svaren en del.

Mvh / Wallace
granaths bilskroti Flyinge hade en beige standard skinninredning idag när jag vär där.

Dom har troligtvis i andra färger oxå så ring och fråga.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.