|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
fredde 7 |
Det föds en ny polis varje dag. Använd kondom! |
|
Det som talar emot dig är att du har flera fortkörningar sedan förut. Men är plisens dokumentation felaktig så får vi hoppas på att det blir en åklagare som hellre friar än fäller. Jag åkte själv till ullared och köpte olja, å bachotvingar å andra bra märkesverktyg. Vet att de brukar stå så jag håller hastigheten mellan 70-80 på 70 väg beroende på hur nålen ligger. Tråkigt men det är inte värt att bli av med styrlappen för 12 km/h extra körning. |
|
|
Ja ju jag förstår att jag har fler sen innan men när dokumentationen varit korrekt har jag alltid tagit mitt straff och skrivit på. Vet jag med mig att jag har kört i den hastigheten dem påtalar och stt dem har utfört det korrekt skriver jag på direkt på plats. Dem andra 2 gångerna visste jag att allt var i sin ordning och då tog jag med mitt straff och såg glad ut. Detta var mitt 3 böter på 6 år inte fått något på 5,5 år men nu alla 3 på 6 månader. Dem 2 första är ju bara 7-8 km över hastighetsgränsen men denna sista var ju som sagt 30 km över. Hoppas man får en varning istället för att dem drar in kortet någon/några månader. BMW = BRING ME WOMEN |
|
| Hur har det gått för dig? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.