AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
14.069

Hur kan denna M3 va kvar?

Sida 3 av 3
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

janne 86: Ja den är väldigt välhållen minst sagt.

Jensa: Ok :). Men varför manuell om jag får fråga. Har du testat SMG:n ordentligt och aktivt? Jag tycker det är en helt underbar känsla vid acceleration och aktiv körning när man paddlar i växlarna likt en F1-bil. Den känslan kommer inte den manuella lådan i närheten av.
Sen vid normal körning är det ju underbart att lägga den i automatläge och SMGn sköta det "tråkiga" vardags-växlandet. Alla är vi ju olika, men som sagt har du inte testat SMG:n ordentligt så MÅSTE du göra det innan du köper en manuell, SMG-lådan gör liksom M3:an rättvisa på ett helt annat sätt.

Mvh Jimmy
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jensa: den svarta 06:an är en usa import, en carfaxrapport är att rekommendera på den bilen.

CMM359 CMM 359 är ute på blocket igen, nu i "nyskick". Enligt min begränsade expertis är den extremt långt ifrån nyskick. Måste ha en bra recond på det stället.
Länk
Visa användare
636
WGG
325i Touring (e91)
Jaguar F-type R
Blänker fint på bilderna i alla fall, även om en 10 år gammal bil med 10.000 mil på mätaren naturligtvis aldrig kan vara i nyskick.

Sedan tänker jag ungefär så här: Den är nu "prissänkt" med 42.250 kr. Det betyder att det ursprungligen begärda priset (211.250) uppenbarligen var ett idiotpris. Därför kvittar det att priset nu är sänkt. Säljaren är kort och gott en idiot och sådana ska man aldrig göra affärere med.

Bilen är ute på Blocket igen
Länk

Jag gillar andra bilden, fast vet inte hur jag ska tolka den...
Ka
35
Kaph
320dA X-Drive 2011
M3 1996
Projekttråd: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.