|
|
|
|---|---|
| Tänkte byta ut mina manuella komfortstolarna mot M5 stolar och undrar lite vad man ska ge för ett par m5 stolar ? beror ju självklart på skick men ja bra/hyffsat skick då? | |
| Sportstolarna är mycket känsligare för slitage på lårstöd och ryggkuddarna. Hittar du en uppsättning som inte har slitage där lär de va dyra. För bara två framstolar kan du säkert få ge 1000-2500kr beroende på skicket då. | |
| Bra att veta =) har surrat med två olika nu och den ena skulle ha 3000:- den andra sa 3500:-/4000:- borde vara i jäkligt bra skick dom då ;) nää men 2000/2500 känns väl rimligt för ett par framstolar i hyffsat skick fan har ju sett folk i projekt trådar som kommit över hela inredningar för 2000/3000:- | |
|
Känns dyrt med de priserna. En sats med sportstolar + baksäte ligger på €100 Länk vilket inte borde vara något som helst problem att hitta liknande för i Sverige eller måste du ha sportstolar från just en M5? Komplett inredning från en M5 3,6 inklusive dörrsidor med gardiner och elsportstolar begärdes det €299 för tidigare i år. Marknaden är klart mindre i Sverige Länk Att begära mer för endast stolar är ett skämt, 1000 eller möjligen 1500 är okej för enbart stolar allt över det ska inkludera baksäte och helst dörrsidor. Stephan |
|
| Ja det känns väl som överpriser när man enbart ska köpa ett par stolar ! men båda jag var i kontakt med ville ha mellan 5-6000:- för stolar baksäte dörrsidor mitt konsol sen om enbart stolar skulle säljas mellan 3-4000:- ! kostar väl antagligen för mycket i frakt från tyskland för att det ska vara värt att börja kolla där också ! Stephan har du koll på frakt på ett ungefär från tyskland? | |
| Glömde svara på din fråga ang om jag enbart kunnde tänka mej M5 stolar det är väl dom man vill ha men finns det så mycket mer alternativ ? beror väl iofs smak det där men skinn eller halvskinn ska det vara också glömde kanske nämna det =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.