|
|
|
|---|---|
|
Hej, Tänkte börja köra fler konbaneträffar och börja med banträffar nästa år. Därför har jag i sann bilentusiastanda börjat kolla på lämplig bil redan nu. Kör idag en Golf GTI ED35 som vardagsbil. Jag hade gärna kört med den men vill inte att bli utan försäkringsersättning om något skulle hända då måste jag vänta ytterligare något år på att värdeminskningen ska göra sitt, hoppas den sjunker snabbt i värde :) innan jag kan använda den. Funderar, utan att provkört (får bli inom snar framtid), på en Mazda RX8. Det går tydligen att köpa skapliga exemplar i UK för runt 15-20' SEK + importavgifter MEN det känns som det finns något problem jag inte känner till (att den inte kommer gå att sälja i Sverige spelar ingen roll). Är det omständigt att byta ut mätarinstrument, ställa om ljus etc? Önskar även synpunkter på andra lämpliga och prisvärda körglada bilar (gärna bakhjulsdrift och helst inte äldre än 2002-2004. Så tyvärr försvinner de flesta körglada BMW:s. Prisklass helst under 20' SEK. Driftsäkerhet viktigt. Trevlig helg! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.