|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte köra dubbdäck på bmw Så jag undrar on de finns stänklappar orginal till m-sport e60? Vill inte få hela dörren blästrad av dubbsmatter :) | |
|
Länk Lång länk, men där har du för bakhjulen. Scrolla ner så har han för fram oxå. |
|
|
Oj! Va många sidor de var. Bara bläddra ett tag. Men de verkar finnas till msport i alla fall. Tack för länken i alla fall. Någon mer som har kränkt på stänklappar för vinterbruk? |
|
|
Hej det finns stänkskydd har monterart det på min e61 m sport det var bmw original mvh mikael |
|
|
Är dessa dyra på bmw åströmarn? Kan inte handla på ebay,har försökt registrera mig där men funkar inte. Kanske är portad där hehe. Schmiderman kanske har,men kanske bara orginal utan m-chassie? Men tack för visat intresse. |
|
| Hej vet ej vad dom kostar dom låg i bilen när jag köpte den och jag montera dom mycket bra passform mvh | |
|
Jag vill inte verka vara någon besserwisser, men det är knappast dubbarna från däcken som riskerar att blästra sidorna på bilen utan snarare allt grus och annat som dras upp - såvida det inte är riktigt dåliga dubbdäck. /Masten |
|
| +1 på masten >> La på dubbdäcken idag på 5:an och har tappat 6 dubb på 2 vintrar. Michelin x-ice norh II i 245/40-18 | |
| tror inte han mena dubbarna utan vinter däcken över lag =) | |
|
Får ringa till bmw imorn o kolla priset Hoppas man inte ramlar bakut när man hör priset hehe. |
|
|
82 16 0 404 696 Fram 460kr paret 82 16 0 404 699 Bak 460kr paret Schmiedmann.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.