AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.503

Imma i bilen

No
7
North1
Z4 2,5i
Hej alla. Har en liten fråga, immar era bilar lätt när det är kallt? Får lite imma på sidorutor och hela bakrutan, fast ac och värme är på
Det är säkert dags att byta kupefilter om det inte försvinner fast ac är på.
Visa användare
848
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Om fukten är klibbig, alltså samma klibbighet som du har i kylarvätskan, så kan värmepaketet vara läck.

/Peter

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.