|
|
|
|---|---|
|
Letar efter en 330i och undrar om man ska leta efter en med skinn och navi och ev taklucka? Vad bör det vara för utrustning på en 330i? Länk | |
|
Fick inte med den andra 330i Länk |
|
|
Har du sett den här? Länk |
|
| Ja import och 10700 mil. Den svarta i Tyskland har gått 2640 mil och har haft en ägare. | |
| Den i Tyskland är också import ;-) | |
|
Den kanske blir.....:) det kommer ta mig minst 6 år innan den svarta har rullat 10700 mil. Det var hur mycket utrustning en 330i BÖR ha jag undrade över. |
|
|
Den första verkar ha ok utrustning, utan att vara "nedsmetad"; dvs Navi, bluetoth och M-paket. Den andra ser mer spartansk ut. 330 utan navigator i Tyskland? Ovanligt. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Hade valt den första...över 20 papp billigare än den på blocket... Håller med TS...bättre att hämta en själv där nere..varför köpa här hemma,och gynna andra Här har du 335 och 330 Länk Länk Länk är bara ett litet urval |
|
|
Bättre att köpa från en Tysk BMWhandlare då får man garantier på krockfrihet och korrekt mätarställning samt bra beg garanti på 1år eller mer. Läder, Navi, xenon, taklucka, elstolar och M-paket är vad jag skulle sikta på vilket 330iAM E90-09 i Biancas länk uppfyller. Stephan |
|
|
Bilen i den första länken första länken har jag frågat om här på AP och firman var väl inte seriös..... Köper nog bilen på en BMW firma istället. |
|
| firman inte seriös?det är en aukt bmw handlare | |
| Länk | |
| OK | |
| Men jag hittar inte någon tråd om att dom inte skulle vara seriösa. | |
| Polmaxx och Procar är bra. Känner säljare på båda ställena... | |
|
335:an kostar ju 26470 euro men låg ute för 25470 euro tidigare!!! Den har ju legat ute ett tag och dom har höjt priset med 1000 euro så hur mycket är rimligt att bjuda? |
|
|
Jag prutade 700 euro på farsans 535IAM-2011 hos BMW Rostock,och 500 euro+oljeservice på min M3 Cab hos BMW Munchen..så räkna inte med några jättesummor ca 26 000 eurox 8.71 blir ca:226 papp+ca 10 med hemfärd+att ha bilen klar hemma |
|
| 335an hos Autohaus Polmaxx är en import från USA och den har varit krockad så jag hoppar den bilen. | |
|
Den svarta 330i med 2640 mil blev såld i torsdags. Jag hade ev tänkt att flyga ner på måndag eller tisdag. Jakten går vidare...... Kanske man ska köpa en bil för 10.000:-och fortsätta leta till våren istället! |
|
|
Jag har besökt Autoluna för att köpa bil. Det var för ett drygt år sedan och gällde en äldre Opel Astra. Bilen saknade servicebok och dom skulle försöka få tag i den. Dom har inte ringt än... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.