|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon har trimmat sin 123d eller x1 23d med automat. Vore kul att höra om ni är/ var nöjda och om automaten uppförde sig bra med trim. Tack på förhand! | |
|
Vilken årsmodell har du? Har du den vanliga automaten med 6 vxl eller någon nyare sportlåda typ DKG? Jag har trimmat min 335 med automat och det funkar kanonfint men jag vet att folk hade problem med DKG lådorna och trim på 335or. /DJ |
|
| Jag har en årsmodell 2011 och det är en sportautomat. Ingen dubbelkopplingsvariant. | |
| dvs den 6-vxl automaten ;) | |
|
har kört snart 10 000 mil med min 335d och allt ink aut funkar klockrent |
|
| Har precis uppdaterat min mauella 123d med VTECH. Fanatiskt roligt. Återkommer om mera info, om det blir aktuellt. Just nu annars bara 7e himlen. | |
| Nice, fan vad roligt. Min är automat så jag hoppade över att trimma den. | |
| Klart du ska trimma din, automat eller inte! | |
|
Jag har kört med Vtech i från maxe bil och marin i Trosa i över 8000 mil med min automat blev bra skillnad. Den har gått ca 400 varv på nordslingan och det höll trots tung belastning och mycket effekt. Vi tog bort partikelfilter det stryper mycket |
|
|
madcroc: 400 varv på Nordschleife, verkligen, med en och samma bil? Borde nästa vara någon form av svenskt rekord... MVH Christofer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.