|
|
|
|---|---|
| Söker efter ett komplett avgassystem förutom grenrör (den gjutna delen) till en bmw 1800 -64. Jag hittar endast rostfria och jag tycker det är ganska onödigt. Alltså söker jag ett system som inte är i rostfritt! | |
|
Om bilen är fin för övrigt är det väl inte fel att kosta på ett rostfritt, en gammelbil som står mycket rostar dessutom upp avgassystemet snabbare än en bruksbil. Kolla här tex: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
inte speciellt fin just nu, men tanken är att den ska bli i ny skick! Okej, brukar handla delar här: Länk och 6-7k för ett avgassytem till en bil som inte är värd så mycket mer känns inte kul... |
|
|
Länk Har du kollat vad BMW tar? Ibland blir man positivt överraskad... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Förstår jag dig rätt: du saknar hela systemet, byxrör, mellandämpare och slutdämpare? Byxröret kanske finns på BMW, resten kan ju tillverkas av ngn avgasfirma till en ringa penning. Riktig budget är att dra ett rakt rör från byxröret till slutdämparen. Låter trevligt utan att vara störande. Det gjorde jag på några bilar när insatsen i mellandämparen brunnit upp pga många långa mil. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Hej. det finns en sats på Tradera. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.