|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en 540-93 som suger ut batteriet... Sätter en amperemätare på avstängd bil så får jag fram 0.13A tills jag drar ur säkring nr20 och då sjunker strömmen till 0.02A Det som går på den säkringen är: bordcomputer - färddator check-control-modul - checkcontrol-modul heizungsregelung - värmereglering instrumentenkombination - kombinationsinstrument, d v s mätarhus klimaanlage - klimatanläggning standheizung, standlüftung - parkeringsvärmare och parkeringsluftare zeituhr - klocka Kopplat bort kontakten på värmeregleraren vid torpedväggen på förarsidan. Rivit ner och kopplat bort instrumentpanelen Rivit ner och kopplat bort centerkonsolen (färddator och reglagen) Men får fortfarande en ström på 0.13A Har förmodligen även dödat ett nytt 100Ah global batteri då det laddat ur ett antal gånger.... Tänkte kolla om någon har något tips var man kan fortsätta leta? Något annat som är lätt att koppla ur och kontrollera? Tack på förhand Mvh Jocke | |
|
drar bilen ström? min e34 började "sno" ström när jag bytte till skinn inrednin med el stolar |
|
|
Jo men precis! Helt död om man lämnar den några dagar.. Nu är den dock konstant död pga att alla urladdningar har dödat batteriet :( Ok tack!! Får ta och kolla lite på stolarna om det kan vara nåt! |
|
| Kolla modulerna under sätet att det inte är ärg där. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.