AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.841

liten film på racebilen

mo
36
mobne
Bmw 328i e36 -99
Nissan 200sx s13 705whp
Sista körningen för i år :)

Länk
Det är tyvärr sådana som dej, som förstör för oss seriösa bilåkare..

Jag hoppas att du kör ihjäl dej själv först, innan du tar livet av någon oskyldig..
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Din dumma jävel! Köra sådär i ett bostadsområde. .....
Du är måste va riktigt tom i huvudet
hoppas att någon kan få fast dej för detta
IDIOT!!!!!!!!!!!!
Är väl delvis ett industriområde...Iaf inlägg som dessa passar bättre på andra forum. Är inte impad, vare sig av bilen, körningen eller videon. Bottennapp.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Man ser ju reg.numret på bilen. Visar bara hur smart han är.
Ojoj ta inte i så ni skiter på er nu det är ju vare sig någon trafik eller ett bostadsområde. Er veterligen kanske föraren har hyrt hela området.
Regnr är en sak...Men man kan med mycket enkla medel få fram VEM som kört bilen bara genom den info som han anger i sin profil, eller hur K T B:)?
Verdi
En liten Ken Block-wannabe med keps och allt. Snygg video ändå. Orkar inte bli upprörd.

Men dock. Hela grejen har en air av redneck omkring sig.
Me
164
Mecklarn
320iM Touring -03
Trevlig med ställ... Det är ju därför man gillar bakhjulsdrift... Ser inte speciellt farligt ut... Tycker det är värre med alla småbarnspappor som ska leka när snön kommer. Men visst är det lite 'bonnigt', dock så vill väl de flesta bilintresserade ha pulver nog att kunna göra en kontrollerad drift på torr asfalt...
fredde 7
Trevlig attityd ni har grabbar.
Janne L som är en gammal gubbe borde ha mer vett i kupan än att utrycka sig som en
bakfull varvsarbetare från Göteborg.
Angående videon var den väl rätt rumsren...mer nöje än vad den genomsnittliga AP användaren står för.
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Trist att musiken gör så man inte hör motorljudet... Sedan är det väl onödigt att köra bland annan trafik också när man ska busa...

Bakaxel.se är det en gammal polare som har, det var kul att se loggan i slutet :-)
mo
36
mobne
Bmw 328i e36 -99
Nissan 200sx s13 705whp
Haha kul ni uppskattar videon ;) Kan tyckas se "farligt" ut i en glad amatörs ögon.

Bostadsområde skulle jag nog inte kalla det, eftersom det ligger avsides nere i hamnen utan någon direkt trafik, till skillnad från många andra så försöker jag välja avsides platser att "busa" på.

Men vad vet jag, "ni" kanske finner ett industriområde atraktivt som bostadsområde? Kanske ni tom låter era barn leka där?

Vadå va de nån som trodde jag försökte vara hemlig?
Sök på eniro, adressen finns där!
mo
36
mobne
Bmw 328i e36 -99
Nissan 200sx s13 705whp
En liten komplettering, ett 3kg svänghjul gör att den blir bra mycket knepigare att slå lös hjulen med än tidigare.... Är iof ingen driftbil heller för den delen.
Tu
536
Turbovin
VW Golf GT SC - 18
Subaru Impreza STI Type R -00
Haha moralpanik på Autopower.
fredde 7- Jag har fått en anhörig dödad för några år sedan, av en idiot som trodde att han var någon jävla Fittipaldi.
gr
1.036
groggyfroggy
Alpina D3 Biturbo e90
Land Rover Discovery LR3
Mercedes-Benz R280 CDI Optituning
rökning dödar fler än lite Ken Block-skoj i ett hamnområde.
Sl
1.147
Slippy
M3 touring comp 2025

Groggyfoggy +1

mo
36
mobne
Bmw 328i e36 -99
Nissan 200sx s13 705whp
+1 på Ken block-skoj.
Som nämnt finns det ingenting i denna film som är nära farligt för någon annan person än mig själv samt passagerare som helt frivilligt satt sig på passagerarplatsen väl medveten om de risker som kan anses finnas.

Tycker det går väldigt lugnt och sansat jämfört med hur man kan köra sin 700whp bil på vägen. :)
mobne: Tänkte mer om farbror Blå eller så skulle ha synpunkter...Finns väl nån som filmade när han körde i typ 200 km/h på allmän väg, åklagaren använde hans egna film som bevis. Om det blev nån rättegång eller ej vet jag dock inte. Iaf det skadar inte att hålla låg profil i ditt fall, finns flera fallgropar, tex regbesiktning...
mo
36
mobne
Bmw 328i e36 -99
Nissan 200sx s13 705whp
Dawwe, du har helt klart rätt. Är dock inte första filmen som man ser regnr och ansikte på som jag lagt upp.

Bilen är obesiktad och finns inga planer på att den skall besiktas heller. Utan de är extremt sällan den brukas på andra ställen än bana, va tvungen att testa hur tät den va och de är svårt att göra de i garaget så fick bli lite bus av den anledningen. (fyfy ;))

Så nya kolvar och ringar står på inköpslistan eftersom det inte va tillräckligt tätt. Slutåkt för i år med andra ord.

Tack för omtanken iaf. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.