|
|
|
|---|---|
|
Vad säger panelen om annonsen och priset? Har en otrolig beslutsångest över om jag ska sälja bilen eller inte. Tjejen säger behåll då vi har 2 små barn, men barnet inom mig säger m5 e39 igen. Saknat en m5:a otroligt länge sedan min 03:a vart stulen 2009. Ska man sälja nu eller efter vintern? Annonsen: Länk | |
| Lite dyr tycker ja | |
| Okey vad tycker du skulle vara rimligt annons och ev slutpris? | |
|
E39or är alltid svåra att värdera på bild. De kan se hur fina som helst på bild men vara rena rosthögar när man tittar noggrant. Är den fräsch och fin är väl inte mellan 50-70 omöjligt egentligen men förbered dig på att det kommer ta tid. Det kryllar inte av köpare till äldre tyska vagnar med stor sexcylindrig motor. ------- //Lövet |
|
| Håller med dig lövet, tid finns det iaf gott om som tur är. Bilen har en prick rost på spolarmunstycket på bagageluckan och en prick på motorhuvens framkant, inget mer. Inget under dörrar eller skärmkanter etc. | |
|
Jag hade tidigare än nästintill likadan som jag sålde för 1,5 år sedan. Min hade något mer utrustning samt hade gått strax under 15' mil. Jag fick 86' för den då vilket jag var nöjd med och det var något mer än den blev värderad till här inne. Den var väldigt lättsåld och om jag minns rätt så tog det mindre än en vecka att blir av med den men det är kanske lite andra tider nu... ___ //Ulf |
|
| Inte mycket respons av annonsen hittills faktiskt, endast en person som har haft mejlkontakt vilket känns sisådär. Testar att sänka priset till 67000kr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.