|
|
|
|---|---|
|
Nu när det blir kallare och fuktigare ute har jag problem med att bilen immar igen. Kör jag med AC på blir det bättre men inte helt bra. Efter att ha läst div. trådar har jag prövat följande: - Göra rent rutor (invändigt). - Lägga in en torrboll i bilen. Blev bättre efter detta men inte bra. Vad kan vara problemet? | |
| kan det vara så att du har vattenläckage i bilen. Har du kollat under bilmattan? | |
| Vill minnas att jag hade det på min e46 också speciellt om det var fler i bilen o fuktigt/kallt ute...Viktigt att mattorna/golvet inte är fuktigt samt att man inte har våta kläder på sig (regn/snö). Bara att öka fläkthastigheten så hålls det borta skapligt. Mvh | |
|
Detta är något som brukar uppstå när kupefiltret börjar bli tilltäppt. Kostar inte så mycket och är lätt att byta. |
|
| Fukt under mattor har jag inte heller. Ska prova med att byta filter. | |
| Det är lika med E39. Kör man klimaten i autoläge, så är det ofta för snålt med defroster. Endera gör man som Passo222 säger och höjer fläkthastigheten lite. Jag brukar även trycka in defroster + golvvärme i.st.f. autoläge. Vips så ryker imman direkt. | |
| Det är lika med E39. Kör man klimaten i autoläge, så är det ofta för snålt med defroster. Endera gör man som Passo222 säger och höjer fläkthastigheten lite. Jag brukar även trycka in defroster + golvvärme i.st.f. autoläge. Vips så ryker imman direkt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.