|
|
|
|---|---|
|
Hej försöker leta upp ett reservdelsnr till en slang som jag tror är kopplad till vevhusventilation men jag hittar inte vilken del det är och vilket reservdelsnr den har, kan nån hjälpa mig med det? Här är länk på bilden: [URL="Länk MVH | |
|
Kan det vara nr 6 på denna bild? Verkar inte höra till vevhusventilationen dock. Länk |
|
| Nr 2 menar jag "Hose elbow" | |
| Borde vara nr 7 på denna bild, Länk (525i-01) | |
|
olaO-> har lite svårt att tro att det är 2an för det är vakum slang? Kane-> 7 verkar mer vettigt men jag vet inte om det är just den, ni förstår vilken slang jag syftar på va? den "söndriga" MVH |
|
| Ja, den med sprucken isolering. Bilden från Realoem är missvisande, det är snabbkoppling i båda ändar. | |
| Jag förstår vilken du syftar på, den går rakt över insuget ser det ut som men det går väl ingen vevhusslang där? Det var därför jag trodde att det kanske hörde till något annat. | |
|
jag jämförde med den bilden jag laddade upp och denna: Länk Det verkar vara samma sak så jag slår till på den. Tack så mycket för svaren båda, alltid lättare när det är fler hjärnor som är inkopplade :).. MVH |
|
| olaO: Jo, det går en vevhusslang mitt över insuget. | |
|
Kane, den har jag helt missat eller glömt ;-) Denoslav, skönt att det löste sig men länken funkade ej. |
|
|
olaO: Bilden är från realoem.com, det är en bild på samma slang kolla in den om du vill det :) Tack igen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.