|
|
|
|---|---|
|
Hej, Funderar på att byta upp mig till ev en 530 E60 -08-09 En fullspeckad 530 med 2000mil på mätaren för drygt 300. Med pengarna kommer man inte långt när vi pratar F10. Gör jag ett dåligt köp om jag köper förgångaren nu? Länk Mvh M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
bilen ser fin ut och har bra spec och låga mil (stämmer de?) men en 3 år gammal bensinare är inte speciellt het på marknaden så prutvarning där tycker jag. Är det en bensinare du vill ha? /Anders |
|
|
Är fullt medveten om att diesel är mkt eftertraktat, men jag köper bilen för min skull också. Provkörde en 530d -09 som gick sjuktbra, däremot känslan av en raksexa (bensinare) från bmw är oslagbar. Bilen är sv-såld, full dok. En brukare bara. Vad tycker ni är den värd? M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Jag tycker sätet ser väl slitet ut. Efter 2500 mil på min F11 syns det knappt att det är använt. Kolla hur bilen är servad, trist om den aldrig är servad under dessa tre år. Jag tycker den borde vara värd högst 250.000:- |
|
|
Att köpa en högt prissatt E61 sedan bensinare kan nog vara bland det sämre ekonomiskt man kan göra just nu. Men du lever bara 1 gång. Vill du ha bilen så KÖP den. Köp inte ett "bättre" köp för att spara 500kr i månaden som du inte vill ha. Du blir bara besviken och kommer byta bort bilen i förtid. ------- //Lövet |
|
|
jhellstrom: hur får du bilen till värde av 250 tkr?? basutrustade kostar mer än så! 280 kanske?? Eller har jag jättedålig priskoll? Har jag säkert. Hur mkt gav du för din F10/11?? Har nu bett bilförsäljaren att ge mig namn och telefonnummer på alla verkstäderna där bilen varit inlämnat på. M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Länk M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
| Riktigt fin 530 som gått lite, stämmer milen skulle inte jag tveka. Fruktansvärt fin rak 6a! Bensinarna drar inte mycket alls! Förstår fortfarande inte den rådande dieselhysterin.. Tror den kommer att släppa snart när staten inser att det blivit för mycket dieselbilar och då då blir bensinarna heta igen eftersom det kommer mera avgifter. | |
|
Tror också att dieseln kommer bli dyrare att äga i framtiden Vi får vänta o se,hur de blir den saken :) |
|
Karl-Hilding |
Eftersom jag är partisk tycker jag absolut att du skall köpa denna nästan nya E60. En helt underbar bil med en motor som är ljuvlig. Varje mil och varje min är en njutning. Och njutningen stiger med hastigheten! Bry dej inte om de sista tusenlapparna. |
Karl-Hilding |
Den är också extra utrustad för minst 200.000:- Vem sade att man får igen 50% av den extra utrustningen? Men att den både har komfort och sportstolar är rätt unikt... Och skönare stolar än komfort, det är det den har, kan du knappast hitta! |
|
Jag går oxo i köpestankar runt en 530iX... Förvisso lite äldre, -06, med tror det mesta ur utrustningskatalogen som HUD/panoramatak och så vidare. Hur mycket mer drivmedel drar en 4wd mot standard rwd ? Alternativbilen just nu är en Subaru Forester 2.5XT exclusive med nästan lika mycket lull lull ;) Men dom drar sällan under litern vad jag förstått... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.