|
|
|
|---|---|
| Jag har köpt en sådan här Länk och jag har ju orginal monterad navigator/färddator. Kontakterna på baksidan passar ju ingenstans och jag måste nog köpa förläningskabel från enheten i bagaget. Kan någon tippsa mig om var man köper adapterkablarna i fråga? Jag har sökt överallt utan framgång. Om man har en "vanlig" stereo med cd så funkar den ju, men inte med orginalmonterd navi. | |
| hejsan! Jag har köpt en exakt likadan och har sökt och googlat ett par timmar och hittade till slut denhär som också behövs...kanske du redan har fått den monterad? | |
| Länk | |
|
Den var inte riktigt rätt då jag har en -96 med orginal navi/tv med de små kontakterna vit och blå Länk Det måste vara en 4-5 meter lång kabel från bagagen. Har inte riktigt hittat rätt ännu. Tack ialla fall för att du ville länka ett förslag. |
|
|
Hej igen! Jag fick kabeln i går och konstaterade att den inte passar jag har exakt samma kontakter som du dom vit och blå sä snälla om du hittar en lösning på detta kabel dilemma så hör av dej jag sööker vidare... |
|
| hej! jag har likadant problem som er, var inne på Euronics/brl och frågade om hjälp har beställt en 5 m iso förlängningskabel av dom så får se om det passar dock så ska jag byta till en "vanlig enkel din stereo" mvh robert :) | |
|
Hej! Ni är på fel ställe och letar , den blåa och vita ifram är bara för displayen med kassettespelare , radiomodulen som era adaptrar skall kopplas in till sitter på vä sida i bagaget precis under bakljuset , sedan måste ni dra fram nytt kablage från era adaptrar till mittkonsollen. 535 v8: Du har troligen fel adapter då din radiomodul med största säkerhet har runda stift och inte flatstift , detta måste ni andra också kolla innan köp av adaptrar då det har blandats lite och verkar finnas radiomoduler med runda stift ända fram till bilar med årsmodell 2001. Hur det funkar med eftermarknads cd ihop med originalsystem med slutsteg kommer jag inte ihåg men sök här på forumet för både det och allt annat som har med stereo i E39 har det redan skrivits spaltmeter om. Lycka till! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.