AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.857

Vad är det för kulör på den här?

Som titeln lyder: i annonsen står det grå metallic, men jag tycker den ser blå ut på bilderna, men samtidigt lite för blå för att vara carbonsvart? Känner någon igen färgen?

Länk
He
198
HenrikJ
320da -11
TOLEDOBLAU METALLIC (482)
Tack för snabbt svar!! :)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Tyvärr har den även blå inredning. Inte helt lyckat kan jag tycka.

-------
//Lövet
Ajo - inte sura på en lördag Andreas! Och blått är väl en ganska snabb färg? :)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Blått är jättesnyggt på utsidan men det är nåt alldeles speciellt eländigt med att ha det på insidan. En personlig åsikt förstås men jag tror inte jag är ensam.

-------
//Lövet
Smaken är ju som sagt delad och det är upp till betraktaren. :) Tycker själv det var rätt snyggt med Toledo-blå bil, lejongul skinninredning och mörkblå plastdetaljer i inredningen. Känns lite Alpina över det, tycker jag.

En kompis hade en orientblå E38 med mörkblå extramjuk skinninredning (nappa), den var snygg tycker jag. Mina egna bilar har svart skinn allihop, utom SL 500:an som har tvåfärgad svart alcantara / ljusbeige extramjukt skinn. Jag letar lite nyfiket efter en E65:a (pre- facelift), men det blir förmodlilgen en svart för min del isåfall.
Visa användare
319
thomash
BMW 535xdAMT -16

Alfa Romeo 156 GTA SW -03
Svart skinn och blankt trä är det som gäller i E65. Clubläderinredning gör fantastiskt mycket på känslan om man jämför med standardläder.

Blått blir ju inte lika snyggt...
/Thomas
gu
902
gustaf76
BMX X5 35d m-sport -10
BMW 130i m-sport -07

BMW CS #8280
tycker den ser fin ut, men den är inte grå i varje fall :)
Svårt det där med färger, även med rätt beteckning. Har en Fjordgå metallic som de allra flesta tycker är blå. Däremot är jag glad över att den utökade skinninredningen är blå istf svart./ Smaker och bakar.

mrMPOWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.