|
|
|
|---|---|
|
Har satt ut en av bilarna här och på Blocket till ett mkt bra pris enligt mig jämfört med de bilar som finns ute nu men det är väldigt lugnt på köparfronten. Mest "sista priset kompis" mail. Ligger jag så fel i pris? Modell BMW 523ia Touring Årsmodell 2005 Färg Grå metallic Mil 13.300 Kaross E61 (5-Serien) Automat Ja Touring Ja Län Södermanland Stad Strängnäs Pris 99.000:- | |
|
Nej. Men stora tyska vagnar med bensinmotorer är inte högvilt nu längre. Nästan alla mina bilförsäljningar har tagit 2-3 månader. Till slut dyker rätt spekulant upp. ------- //Lövet |
|
|
Spontant känner jag att du ligger rätt i pris. Efter att ha kikat på Bytbil så känner jag också att du ligger rätt i pris. Det är nog bara som lofgren säger. Stora tyska bensinsexor är väl inte det som är mest populärt just nu. Alexander |
|
|
Håller med ovanstående - där är inte mycket du kan göra än att vänta, tyvärr. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Den nya bilen kommer inte förrän i början på November så det är ingen panik men jag trodde den skulle gå fort för dessa pengar med tanke på vad andra begär för snikutrustade bilar. |
|
|
om jag får ha synpunkter på din annons så skulle jag gärna se andra bilder; de du tagit är i motljus och omgivningen är inte heller så upphetsande :) Dessutom så avslutar du med att lista upp defekter, vilket då blir det sista man lkäser i annonsen (och det första man kommer ihåg när man tänker på bilen om man jämför flera). Kanske kan stuva om lite i texten? ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.