AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.406

Vad är fel? E61 523ia touring med mkt utrustning

Co
128
CoolWool
523iA Touring -05
325i Cab -86
325ia sedan -01
Har satt ut en av bilarna här och på Blocket till ett mkt bra pris enligt mig jämfört med de bilar som finns ute nu men det är väldigt lugnt på köparfronten. Mest "sista priset kompis" mail.
Ligger jag så fel i pris?

Modell BMW 523ia Touring
Årsmodell 2005
Färg Grå metallic
Mil 13.300
Kaross E61 (5-Serien)
Automat Ja
Touring Ja
Län Södermanland
Stad Strängnäs

Pris

99.000:-
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Nej. Men stora tyska vagnar med bensinmotorer är inte högvilt nu längre. Nästan alla mina bilförsäljningar har tagit 2-3 månader. Till slut dyker rätt spekulant upp.

-------
//Lövet
Visa användare
3.140
AlexanderK
I3s 120
Z4 E89 23i manuell
Spontant känner jag att du ligger rätt i pris. Efter att ha kikat på Bytbil så känner jag också att du ligger rätt i pris.

Det är nog bara som lofgren säger. Stora tyska bensinsexor är väl inte det som är mest populärt just nu.

Alexander
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
Håller med ovanstående - där är inte mycket du kan göra än att vänta, tyvärr.

----
BMW CS #6212
Co
128
CoolWool
523iA Touring -05
325i Cab -86
325ia sedan -01
Den nya bilen kommer inte förrän i början på November så det är ingen panik men jag trodde den skulle gå fort för dessa pengar med tanke på vad andra begär för snikutrustade bilar.
Visa användare
3.489
Narvselius
Alfa o BMW
om jag får ha synpunkter på din annons så skulle jag gärna se andra bilder; de du tagit är i motljus och omgivningen är inte heller så upphetsande :)

Dessutom så avslutar du med att lista upp defekter, vilket då blir det sista man lkäser i annonsen (och det första man kommer ihåg när man tänker på bilen om man jämför flera). Kanske kan stuva om lite i texten?

----
BMW CS #6212
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.