|
|
|
|---|---|
|
Jag måste dra in kupévärmaruttag i min 523 e60. Men hur och vart går man genom torpedväggen? Har sett en guide någonstans här, men hittar den inte! | |
|
Om du söker lite så finner du några trådar... bla denna: Länk Mvh Håkan |
|
| Ja den har jag sett fast lasses guide fungerar inte | |
| Ingen som vet hur deras är indragen? | |
| Maila Lasse, mailadress finns på hemsidan. | |
| Man går ju in genom databoxen höger fram. Är inte så trixigt på pre-LCI, men ta bort plastkåpan under handskfacket, placera därefter en stark lampa på golvet. Därefter får man montera bort plastdetaljerna (kupéfilter insatser mm) över databoxen och sist själva locket. Sladden dras bäst in i databoxen via någon av dom gummigenomföringar som redan finns, man får skära en liten skåra i en av dessa (men akta sladdarna som går inuti). Sen finns det ett litet rektangulärt hål i mitt på baksidan på databoxen, ca 7-10 cm ned från kanten, du bör se ljuset uppifrån genom denna öppning. Efter litet trixande letar sig sladden in i kupén den vägen. Så såg det iaf ut på min förra 2004'a. | |
|
Fick tag i Lasse genom någon i hans familj. Tack för länken Lasse! Tack för infot Fredrik, det va nästan precis som i hans guide. |
|
|
Finns guiden kvar på nätet får du gärna lägga in länken i tråden! Hälsn. Fredrik |
|
| Länk | |
| Skulle ligga i mektips | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.