|
|
|
|---|---|
|
Blå färg på säten? Är det snyggt lr ser det för jävligt ut? någon som har det? Länk | |
|
Ja smaken e ju delad... mina tankar går direkt till finska skinnsoffor som fanns på början av nittiotalet. Jag mår lite illa ;) //Micke |
|
| Hemskt verkligen | |
Karl-Hilding |
Vi hade en vit 320 E30 med blårutigt klädsel. Då såg det snyggt ut och gör väl så även idag. Men blått skinn, nä. Finns ju Z3 med blått skinn. Inget vidare... |
| Går bort. | |
| Usch och fy! | |
|
Brrr.... snacka om nischad produkt - finns säkert en och annan som älskar det här, men hur ofta behöver dessa människor en ny bil? ---- BMW CS #6212 |
|
| Ser fruktansvärt illa ut. Trodde man slutade sälja den färgkombon nån gång i mitten av 90-talet. | |
|
Nej inte lyckat! Vad tycker ni om denna då? Länk I mina ögon lika illa! Även rött ser ju för j*vligt ut. Däremot mörk bil med vit inredning, snyggt att titta på men fungerar ju tyvärr mindre bra i verkligheten. Tror att 8 av 10 hellre köper med grå eller svart inredning om de får välja mellan två i övrigt likvärdiga bilar. Något att tänka på då man köper nytt kanske... Mvh |
|
|
Nää den färgen är ju snygg, Hellre den än den blå tycker ja, Men trälisterna måste bort |
|
|
Riktigt snygg färgkombo i E92an, och träpanelen lyfter det ännu ett snäpp. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.