|
|
|
|---|---|
| Jag är nyfiken på hur lång leveranstid ni som beställt en ny bil har haft. Jag vet såklart att det beror på ditten samt datten men det vore ändå roligt att veta hur många veckor det rör sig om för er där ute. Ni kan väl skriva ungefär var i Svedala ni befinner er om ni svarar. | |
|
Det tog på pricken 8 veckor för min del, beställde i mars och fick den i maj! Västerås |
|
| Liiiite off topic men jag och tjejen beställde en ny Mazda CX5 åt henne i veckan. Den kommer i april... | |
|
Oj! Det va lång väntan... Min beställdes i första veckan av augusti och skulle komma 8 v senare men nu har nästan alla fått besked om försening pga olika skäl och vissa problem med F20 så preliminärt vecka är 44-45.............. Beställer du nu så har du den kanske på 6 veckor enligt min säljare, då jag frågade hur lång leveransens det är om jag hade beställt när jag fick mitt besked om förseningen |
|
| Ah ok, jag har väntat 5 veckor och skall prel få den om 3-4 veckor så det blir 8-9 veckor om det inte bli försening. Något jag inte hört nåt om. Ännu. | |
| @FunkySpider. Det låter länge. Jag köpte en Civic när den nya modellen kom för 5-6 år sedan, då fick jag vänta 6 månader. Det tyckte jag var galet länge. | |
| 11 veckor för min M135i, misstänker att även tyskar vill vara lediga i mellandagarna.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.