|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter dekorpanel i alu/carbon eller liknande till E-46 coupé. Gärna ett billigare/annorlunda alternativ än original. Vet någon en bra återförsäljare? Mvh // Fred | |
|
Om du inskaffar en rieger katalog (haupt katalog 2002) Så finns det där. Jag har också funderat på att byta. Jag ska byta den här plast panelen som går runt hela instrumentpanelen. Den är grå i min, går på dörrarna, runt stereon vid handskfacket och sådär. Jag vet att den IAF finns att byta till alu, men inte om det finns något annat. Köp även till alu-pedaler så får man en ganska fin helhetsbild i coupén. Ha'de! |
|
|
Köp original, inte särskilt dyrt. 1900:- på Bmw för alla alu-lister till min sedan, knoppen drygt 800:-. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
Ok, jag tackar och kollar upp bägge alternativen. Jag hade för mig att originaldelarna var dyrare än så.. Mvh // Fred |
|
|
Många utgår från att Bmworiginal = för dyrt. Själv har jag för vana att alltid kolla original som nummer 1, sedan får man ta ställning om något annat alternativ är mer prisvärt.. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| Hmmm, var det instegslister du köpte från bmw då eller? Jag har ju funderat att byta den där plast listen som går från dörrarna till handskfacket också vidare runt till nästa dörr. | |
|
Nej, inga "trösklar". Listerna efter dörrar och panel. (Hade träinlägg innan, usch). Listerna 1900:- Knoppen ca 800:- "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.