|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk | |
|
Grymt läcker! /Anders |
|
| Vilket ljud!!! :) | |
|
Fantastisk bil!!! Håller dock ljudet från föregångaren än högre. |
|
|
Jag gråter innombords för att jag inte har en :( _______________________________ Hard to be a star in the sunshine |
|
| Gustav: dina filmklipp är alltid mmmmycket trevliga:-) | |
| Inte ett dugg avundsjuk... | |
|
den har ju iofs ett härligt ljud även utan Hartge, men det förhöjer ju onekligen upplevelsen och fälgarna är ju sjukt snygga som alltid. /Anders |
|
|
M5 F10 fixad av Hartge = MUMS Länk Eller denna.. IND levererade M5 i USA ;-) Länk Måste säga att Hartges touch alltid är winning. Läppen, 21" eller vad det är för Hargefälgar shit alltså. Stilrent! |
|
| Länk | |
|
Undrar vad tjejen i Mcdonaldskassan tänker när snubben dyker upp med en hjälm på huvudet :) Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
| Nej, föredrar helt klart V10:ans F1-ljud. Det är bilporr på hög nivå det! | |
|
Synd att det är ett steg tillbaka rent motormässigt, karossen är ju skitsnygg. Optimalt modernt M5 koncept enl mig: F10 kaross med V12 baserad på v10an mao 6liter plus:D Monterad med samma känsla kvalitet som E34M5. mmmmm /Otto |
|
|
+1 Mmm, en vass V12 vore just optimalt. mvh/ Anders |
|
|
Haha, nä V12 möjligen i M6 eller i8. Inte ens det. V10 S65 eller S85 vad motorn nu heter på senaste M5/M6 hade vart läckert men jag tror V8TT passar bilen perfekt ändå. Med rätt sportavgas och den prestandan |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.