|
|
|
|---|---|
|
Till vem ska man vända sig som man vill få den bästa rekonden i karlstadsområdet? Nån som har några erfarenheter av följande företag: Bil-Mats, KARLSTAD Bosses Bilservice o. Recond, SÄFFLE Car Care Center, GRUMS Kristinehamns Bilvård, KRISTINEHAMN Reco Bilrecond, KARLSTAD Tidycar, KARLSTAD Mr Cap, KARSTAD /Stefan | |
|
Maila till Asken (Galleriet->BMWPower-bilar) Den "gubben" har koll på ALLT när det gäller bilvård. Joachim |
|
|
Stefan_Ihlberg: Har du varit i kontakt med Asken eller på annat sätt fått svar? Jag skulle också gärna vilja veta vilka som rekommenderas.... Jennie |
|
|
Nej, jag tänkte att han kollar säkert den här tråden. Jag funderar iallafall på att prova reco recond..dom kör med lahegas grejer..det har ju inte skrivits så mycket om deras brightguart och toughguard på detta forum så det vore kul med lite synpunkter /Stefan |
|
|
Här är Asken:) Har koll på en del men inte ALLT, tack jomu:) Stefan: Lahega är en av leverantörerna av de medel en rekondfirma använder som du vet. Personligen tror jag det är viktigast vem som håller i maskinerna och genomför jobbet, de fletsa rekondprodukter fungerar mer eller mindre lika. Se till att vaxet inte innehåller silicon bara. Ska iofs till Karlstad på fredag så då kan jag höra efter med lokala bilhandlare vad dom använder. Återkommer med rapport efter helgen Mvh Asken |
|
|
Sjysst Asken /Stefan |
|
krukan6 |
Asken, vad gjorde du i Karlstad? bmwtouring.hogdata.net |
| Inget än, ska dit på Fredag. | |
krukan6 |
satan, är inte riktigt med ja. Vad skall du göra i karlstad då? bmwtouring.hogdata.net |
| Asken: Hur gick det, hade bilhandlarna nån favorit bland rekondfirmorna | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.