|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som vet om man kan få tag på Randy Forbes Z3 subframe reinforcement kit någonstans i Sverige eller är det till att beställa från honom i USA? Hälsningar, Christian | |
|
Hej Det finns ett kit i Sverige men jag hoppas att han som har det inte säljer det till dig för jag vill köpa det... Men det finns annars ingen leverantör av det i Sverige utan man får beställa från herr Forbes. Per |
|
|
Kanske ska tillägga att detta är utifrån vad jag vet men jag har gjort en del efterforskningar. Kanske finns någon annan som har någon annan info. Per |
|
|
Hej Per, Tror att det kan vara du som provkörde min bil i söndags?:) Ska du ha kitet till din 2,8 eller till en (annan?) M du tänker köpa? Hälsningar Christian |
|
| Tanken slog mig att det kunde vara du! Kan du inte ringa mig? 070 499 88 80? | |
| Det här gör ju den bilen mycket intressant igen. Per | |
|
Christian: Jag har pratat med Jacob och vi ligger lågt och kanske återkommer till våren. Jag meddelar Donald om kitet så du kan använda det om du vill. Per |
|
|
Med Randy Fprbes kitet installerat går ju priset upp till våren ;) Hälsningar Christian |
|
| I'm aware of that... Men nu ställer jag in min gröna gocart för vintern och drömmer om m-affärer till våren... :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.