|
|
|
|---|---|
|
Länk någon som testat denna i exempelvis en m3 e46? vad skall man köpa och inte köpa om man idag bara har den lilla gamla navin och vill byta upp sig tack på förhand | |
|
Jag kör med Dynavin i min e93:a och är väldigt nöjd med den. Den senaste modellen med Android skall tydligen vara den bästa. Har sett att många försöker sälja den gamla modellen på blocket. Jag köpte min hos Schmeidmann. BMW CS #5206 |
|
| Christer: vad har du för färg på lister/askskoppslock? Man verkar väl få med något slags lock där sätesvärmen sedan ska sitta på E9x-modellen? Såg dock att det bara fanns svart eller silver att välja på? | |
|
Jag fick med ett svart, men eftersom jag har trä i min har jag inte monterat den, istället har jag gjort plats för den i befintliga facket, då menar jag knapparna för värme i stolarna. Jag måste förlänga kablarna till knapparna på något sätt, så just nu är de inte monterade. BMW CS #5206 |
|
|
Har också haft en dynavin förut och kan inte annat än rekomendera dom starkt. Är sugen på att skaffa en igen. Nu länkar du ju till en av annat märke. Kanske inte är någon skillnad, men skulle satsa på en dynavin då den känns mer utprovad. Att den även har en bättre förstärkare än original gör ju inte saken sämre heller :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.