AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.874

Slitage skinnklädsel 760 -06

ni
520
niklas100
520d 2008
hej är detta verkligen normalt slitage på knappt 9000 mil eller kan denna bil vara mätarskruvad ?
Länk
WA
2.343
WAN
BMW F01 760i-10 Individual Alpina 21,Dodge Viper 06
Kan mycket väl stämma med mil talet de är ett utsatt ställe för nötning denna kant vid i och ur stigning ur bilen.
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
6-7 år användning lämnar spår efter sig. Slitaget tyder på många i & ur stigningar i bilen.

Skulle det visa sig att bilen är skruvad, har du all rätt att lämna tillbaka den till KVD.
ni
520
niklas100
520d 2008
Ok en bil i denna prisklass hade jag nog förväntat mig en bättre materialkvalite kanske är just denna färgen som är känslig
Och även om man kan reklamera bilen på kvd så känns det som att det kan bli många turer och säkert kommer man inte få ersättning för alla utlägg
Så där kan det bli på vilken klädsel som helst alltså inget som behöver betyda backning, kolla upp historiken i stället.

Jag har i princip mer slitage på den av mina som rullat 14300mil än den som rullat 31700mil medan den som är bäst (inga skador alls) har rullat knappt 20000mil, slitaget säger inte så mycket om körsträckan.

Mycket trevlig utrustningsnivå! Det verkar inte som kvd vet hur man kollar utrustning... svart solid?! Denj är Individual Azuritschwarz Metallic.

Länk

Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.