AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
4.356

Någon som testat denna "Android-stereo"?

Visa användare
4
simonfalun
Bmw M5 -01
Chevrolet K2500 -90
Halloj,

Min första post här på Autopower, har varit inne mycket och läst men aldrig riktigt tagit "steget in". Men eftersom det står en Bmw på parkeringen så var det väl lika bra tänkte jag.

Jag är lite sugen på en ny/annan/begagnad stereo till 523an då det känns lite off med kassettband, och cd-växlaren äter upp mina skivor!
Kollade lite efter en originalstereo med lilla skärmen, men sen råkade jag se att det fanns en med widescreen och blev ju naturligtvis mer sugen på den. Sökte lite och hittade en eftermarknads-stereo som verkade vettig, men frågan är ifall det är "Rusta-kvalitet" eller ifall den känns Bmw!
Stereon jag hittat påminner mycket om original-designen men med Android integrerat.

Någon som testat den eller vet något om den?
Länk

Det som är intressant är framför allt kvalitetskänslan, men även att den fungerar med original-subwoofern!

----
Att tänka innan man talar är som att torka sig innan man skitit!
Visa användare
4
simonfalun
Bmw M5 -01
Chevrolet K2500 -90
Fan va korkad jag är! Kanske ska berätta att den är aktuell till min 523 -00a - kanske lite lättare att bedöma kompatibilitet då.

----
Visa användare
4
simonfalun
Bmw M5 -01
Chevrolet K2500 -90
Blir mycket inlägg från min sida nu, men jag googlade lite på Olles Importservice och hittade alldeles för mycket.

Kommer INTE att handla från dem och jag rekommenderar andra att göra samma sak!

Länk
Länk
Länk
Länk

----
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Många har plockat i en sådan här, finns en lång tråd om detta.
Min har funkat utmärkt ett par år.
Länk

Dynavin är ett annat märke som också ska funka bra sägs det.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
Ja
261
Jaymz
M140ix -18
Om ni ska köpa en ny navi, köp direkt från Kina och spar pengarna istället för att handla av någon importör som inte tillför något.

Finns en uppsjö av alternativ och jag skulle vilja påstå att det är säkrare att handla här än av någon importör.
Länk
ps
130
psoon
528i -00
bmw 1800 -64
sattsa på en Dynavin är mitt råd!
Ma
7
Maeks1337
BMW 523i -00
Har helt otroligt svårt att bestämma mig mellan en Hualingan och en Dynavin!

Dynavin har mindre skärm och ser inte lika stekig ut, och verkar inte kunna byta startlogo vilket vore jävligt nice :W Dock passar det inredningen mer och menyerna ser lite snyggare ut..

Hur ska man kunna bestämma sig?
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Det finns vissa fördelar med att handla av en svensk importör som har bra rykte.

Min erfarenhet är att strular det med säljarna i Asien (t ex garanti eller felaktig produktbeskrivning) är det som att dunka huvudet blodigt mot en vägg!
Visa användare
308
uffe6
BMW 325IA E90 -06
Om någon är sugen på en adroid enhet så säljer min polare sin just nu.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.