|
|
|
|---|---|
|
Hade en diskussion med min däck snubbe idag, att jag kan inte få på mina 17 tum fälg på min 745a -02, fälgen har suttit på en 540 -96 men inpressning och bultcirkel stämmer han trodde att kanske 17 blir för litet för 7ans bromsar....nån som vet mer om detta? | |
| beror på hur insidan är utformad - jag har haft 645 | |
|
ok får kolla när jag hämtat den nya då.... |
|
| Jag har BMW orginal Style 90 17 tums fälgar till mina vinterdäck. Så 17 tum funkar men sen beror det så klart hur fälgen är utformad. | |
| Jag har sätt en 745 med style 65, så det går nog. Men jag måste ju hålla med om att det börjar låta tight med 17" med 348mm bromsar. | |
|
PÅ 540n är det ju 330mm bromsar, fan är det större på 745 ja klart som f-n det är ja får bara kolla helt enkelt...har millemigliafälgar som ska gå på vintern.... |
|
|
Jag har 17" på vintern till min 745 - 03 och det är väl inte oceaner av plats men det fungerar helt perfekt. /Thomas |
|
|
Tack förhoppningsvis går det att använda de jag har... |
|
|
Ingen som har nåra liggandes 17 el. 18 tum som ni vet passar?? bild är ett måste |
|
|
Jag har ju enligt tidigare 17" på vintern. Länk Vill du veta nåt mer? /Thomas |
|
|
Thomash säljer du dom menar du? |
|
|
Du tänker så :-p Så klart jag säljer dem, men man får bilen på köpet. ;-) Annars kanske dessa kan vara en idé? Länk Länk /Thomas |
|
|
tack har aldrig kollat in på Ebay. Bra tips |
|
| Haha thomash vad är det för gokarthjul du sladdar omkring med på vintern :D | |
|
Japmax>> Jag har för många rallypolare och sen så verkar det vara ont om dubbade däck i rätt dimensioner till Style 92 Men visst skulle man ha haft lite smalare Lappi :-) /Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.