|
|
|
|---|---|
jalawla |
Hej alla BMW expertiser! 1- Vad betyder detta " Navigation access request,country-spec."?! Betyder det att man har GPS i bilen eller tvärtom? Om inte vad kostar det att köpa programmet om man har ovan funktion eller grund utrustning? 2- Jag har denna 225/55 R16 95V på min bil och de är jätte fräscha och pedantisk skötta och jag vill byta dem mot andra modeller. Undrar om det går att byta till R17 istället?! Om ja, var kan man hitta billiga och snygga alu. fälgar?! Tacksam för ett era svar o tips. Mvh |
| 2. byta till större fälgar tex 17" går alldelens utmärkt. bara att kolla blocket.se efter bättre begagnade fälgar. Tex M-sportfälgar. kolla bara så att det är fälgar som passar till 5-serien. ET skiljer sig mellan tex 5 och 3 serien och äldre bilar tror jag även har mindre/större centrumhål. enklast är att söka på din bilmodell på blocket.se och se vad som dyker upp. tex E39/E60/E61 osv.. | |
|
Betyder det att man har GPS i bilen eller tvärtom???? Vet du inte OM du har GPS eller inte bilen..?Herregud,kolla efter isåfall.. kolla din utr.lista...har du kod S609A ,då har du navi pro.... står det NAVIGATION i skärmen ??? |
|
jalawla |
JAJA... du behöver inte var så petig. Jag menade om att det redan finns tekniska grundförutsättningar för GPS när det stå så i listan. Det är så att jag ska hämta bilen nästa vecka, och tråkigt nog bilfirman som jag köpte bilen från kan inte mycket om BMW. Så jag sökte på chassienr då fick ovan texten. Tack i alla fall för svaret. MVH |
| Vad har du för chassie nr? | |
jalawla |
WBANT31080CW11516 |
|
Snål utrustad,samt import från England Type Value VIN WBANT31080CW11516 Type code NT31 Type 520I OL (EUR) E series E60 (MUE) Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N43 Displacement 2.00 Power 125 Drive HECK Transmission MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod.date 2009-02-17 S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selektion COP relevanter Fahrzeuge S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Lug bolt retainer S302A ALARMANLAGE Alarm system S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S441A RAUCHERPAKET Smoker package S442A GETRAENKEHALTER Cup holder S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version English S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific nav. system supply S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version English S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Delete cross-pattern operation S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific nav. system supply S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP S1CBA CO2 UMFANG CO2 package S2SBA LM RAEDER STERNSPEICHE 242 BMW LA wheel, star spoke 242 S346A CHROME LINE EXTERIEUR Chrome Line exterieur S4BXA INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND Interior strips, high-gloss, grey S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer |
|
|
Eller inte från england både svensk och engelsk språkversion? |
|
| Bianca: Hur kan du se att den är importerad från England? Det är en "LL" (Links Lenker), engelska bilar är väl i regel "RL" dvs Rechts Lenker, dessutom har den "Svensk on-board litteratur" (instruktionsbok mm???) | |
|
mkt är standard utr,inte mkt i mina ögon som är extra utr! inte ens en sketen telefon /blåtandsförberedelse..och det är en 2009a köpte du bilen här hemma eller i tyskland? |
|
| dawwe...kolla inlägget innan ditt,jag han ändra mig:) | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish Borde vara svensksåld? "You can call me Bon" |
| var för snabb där,mitt fel...soooorrrryyyyy! | |
jalawla |
"Import från England", haha...denna bil är köpt från en trovärdigt bilfirma och ÄR SVENSKSÅLD. bra försök. |
jalawla |
Har dessutom en ägare. |
|
ursäkta mig,då för fan......erkände att jag skrev fel.. njut av din SVENSKSÅLDA( fullutr) bil istället. |
|
jalawla |
d e lugnt, det blev nätverksfel hos mig en stund så att tyvärr dina tidigare kommentarer dök inte upp först långt efter mina svar. |
| Ok,nemas problemas | |
| Kom någon fram till vad "Navigation access request,country-spec" innebär? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.