|
|
|
|---|---|
| Hjälp!! Mitt handsfack går inte upp....jag börjar tröttna på mina CD-skivor (växlaren i handsfacket) ;)...bilen är en 320i -85 | |
|
Kan det vara så, att du vridit om nyckeln och låst facket? |
|
|
Speedy: Har haft samma problem i två av mina E30 och vad jag vet om är det ganska vanligt att låset börjar krångla med tiden. Själv har jag fått upp handsfacket genom att först föra hela luckan så långt som möjligt åt ett håll (ett litet glapp finns ju alltid), sedan dra i handtaget och trycka/bända försiktigt nedåt hela luckan. Då man på detta sätt "låst" regeln mot nedre kanten av själva instrumentpanelen för man sedan hela luckan åt "det andra hållet" då luckan oftast kan öppnas. Om det inte lyckas på de första försöken är det bara och fortsätta... Lite svårt att förklara men hoppas att detta är till någon hjälp för dej, lycka till. \\ kajje |
|
|
Tack för hjälpen! ska kolla om det funkar så fort jag kommer hem från jobbet.. ps. Jag har inget lås på handsfacket |
|
| Kollade i helgen vad det var, och det var piggen som låser upp käftarna på låset som hade brutits... | |
capone |
har oxo haft söndir mitt jäkla lås... nuförtiden så är handsfacket fastskruvad... behöver inte skite ialf. |
erik-persson |
nu har mitt handsfack också fastnat! så jävla drygt... |
| Mitt handsfack går inte upp:( men det går att vrida på nyckeln iaf. Men den går inte upp?.vad kan det vara för feL?.. Och vad är det för något man behöver köpa nytt ? vad kan det kosta?. är på en bmw 328 e46-99 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.