AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
376

Jahapp då var pärlan såld...

Gemini__
Sålde precis min M535:a. När den åkte iväg så tyckte jag att den var finare än någonsin(typiskt =), saknar den faktiskt redan ju...

Jaja, det e väl så det e. Får se om det blir ngn ny bumse i framtiden.

Ha´re gött!

Mvh:
Thomas
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Länk

Ta bort din annons om du sålt din bil, det är ruskigt irriterande att ringa på annonser där bilen/prylen redan är såld!

roadZter
Gemini__
Sköt ditt så sköter jag mitt...
-BeeMWe-
Håller med DanneZeta.

Tigerr
Gemini__, hoppas saknade har lagt sej lite? Förstår att det måste vara väldigt tungt.. =)

Tigerr
Gemini__
Självklart så är det onödigt att ha annonser ute som inte längre är aktuella. I mitt fall tänkte jag faktiskt på att det är onödigt att ha kvar annonsen om bilen blir såld. Men när jag skrev inlägget(hade lite brådis) så hade jag precis sålt bilen och hade tyvärr inte en tanke på det för tillfället...

----->Tigerr

Ja faktiskt, det e lugnt nu ;-)

Bara att hålla utkik efter andra lämpliga bilar, vi får se om det dyker upp ngt intressant.

//Tompa
Ki
5
King_Yemmu
525i ´88
En mans död, en annans mans levebröd

Ride hard, Die Free
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
Thomas:
Vet hur det känns att bli av med en E28, sorgligt =(
Jag tror faktiskt jag kommer återvända till E28 en vacker dag.

Vad blir det för bil nu då?

///Tomas M
Länk
BMW E28 registret #001
Gemini__
tompas:

Jag kommer nog att köpa mig en "ny" E28 i framtiden, precis som du.

Det blir förmodligen en E34 av ngt slag. En M5 -95 är det jag trånar efter mest...vi får se hur det blir med den saken.

Mvh:
Thomas

Usch!! Precis som många andra så börja man jobba imorgon, tråkigt men sant. Ngn mer än jag som har lite ångest? Näera, det kan faktiskt vara lite skönt att komma in i jobbarsvängen igen, fast bara lite...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.