|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Länk Force yourself, and you will be suprised what you can do! |
|
| Idiot :))) | |
|
Kanske nu men inte i längden, när jag var på väg hem från Sthlm med nya bilen så drog den knappt halv tank och då var de 120 raka vägen hem. När jag åkte upp var 325an fulltankad, väl framme så tändes reserv lampan :).. Sen är det mycket bättre utrustning och bilen är välvårdad så den känns som nyare än 2008. Enda saken jag saknar pga att jag har en treåring bak är funktions centrum High bak mitt i taket. I 325an kunde jag tända en läslampa bak och se sonen men nu går det inte. Tända helt i kupén eller ha det helt mörkt:(.. Tråkigt att High är inte standard i alla bilar. Force yourself, and you will be suprised what you can do! |
|
|
Grattis till bilen! Huvudsaken är att du är nöjd och det tror jag du blir med den bilen. 320d är en av de bästa bruksbilarna man kan ha. Var riktigt nöjd med min - 08 jag hade tidigare. Stämmer att belysningspaketet inte är standard ( hade det inte heller i min) men det är något man kan leva med. |
|
|
Tackar;).. Jag kan förstå att handtag som lyser när man låser upp/låser är extra utrustning men en sån enkel grej som läslampor bak borde vara standard tycker man. Kanske finns det någon duktig elektriker i Helsingborgs området som kan koppla en High funktions centrum på en bil utan belysningspaket? Har även funderat på lite effekt ökning men är nog för fegt för sånt;) Force yourself, and you will be suprised what you can do! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.