|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en bmw e66 2004 som jag har ett problem med navigations displayen och det har stört mig ett tag nu så det vore skönt att ta tag i det. Det gäller kartbilden och på valet perspective så ska det ju vara 3D och det blir det ju då jag väljer det men själva himlen och molnen är borta det är bara ett himelsblått streck där nu som om molnen försvunnit Och kör jag vanlig karta så fylls allt som det skall men så fort jag väljer perspective så vrider sig den till 3D/birdveiw el vad det heter men det kommer ingen grafik i horisonten moln osv bara ett himelsblå banner! Hade en gammal kart skiva så jag köpte en bmw orginal high 2012 och stoppade i men ingen skillnad och jag har v32 Och jag har stoppat i en v32 skiva igen och kört en ny uppdatering men samma sak igen! Nedgradera och sedan upp el vad gör jag för att få min himmel i perspective mode? Tacksam för svar | |
|
Mjukvarufel kanske? På min e60 fanns inte perspektive från början, men efter en total uppgradering av bilens mjukvara runt 2006 så hade jag det plötsligt på menyn. |
|
| Okey! Ja jag har ju valet på menyn och jag får ju själva 3D view men inte molnen och dess grafik | |
| Kan du ta nån bild o posta? | |
|
bianca: jag skall ta en bild och maila dig el mmsa till din mobil. har ditt nummer kvar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.